Elfgrn mobesebesir Kalk kalk başla birlikte geçirelim bu süreci, insan ileri attıkça daha çok bekliyor bir anda başlanması ileriye atmaması onu daha çok bağlı kılıyor o diyete,
Elfgrn gizememre 🤣🤣 benim çevremde öyle hep kötü örnek 😁 bu durum kilo vermeyi daha çok zorlaştırıyor. Benim kocam da bayağı hafif zayıf🤣🤣 acayip sinirlerimi bozuyor, eşime kilo aldırmaya çalışıyorum O almıyor mecbur ben vermek zorunda kalıyorum
gizememre Elfgrn çok fena kumpaslar kuruyorum tatlılar hamur işleri yapıyorum ama o yiyor ben kilo alıyorum 😂 maalesef çevre çok etkiliyor ya annem de kahvesine tarçın falan katıyor yağ yakıyormuş onu da denemek istiyorum bakalım
Elfgrn gizememre ahahah sen bensin 🤣🤣 bende çok denedim ama en fazla 4 kilo aldırabildim onu da köye gidince vermiş ben yokken 🤣🤣 artık dedim Benim vermem gereken kiloları Sen mi veriyorsun ne yapıyorsun😁
[silindi] Elfgrn oh valla sizinki de bitmiş artık 💃🏼 Ya evet diyet listeleri sürdürülebilir olmuyor normal yenenlerden porsiyon kontrolü daha iyi bu hafta ben de öyle yapıcam yarım saat önce yumurta peynir zeytin 1 dilim ekmek yedim işte bakalım. Su hiç içmiyorum ama su işini yapamıyorum bi türlü ona zorlamam gerek kendimi. Kahveye mi limon sıkıyosun ay ağzım bi tuhaf oldu 😂
Elfgrn [silindi] granül kahveler var ya böyle Nescafe olan onu çözdürüp üzerine limon sıkıyordum ilk bir tuhaf geliyor ama sonradan sevdim Ben tadını😁 miyav miyav miyav miyav miyav miyav miyav Sesli yazmanın mağduriyeti miyavlar kızımdan
Elfgrn saripapatyam_ Maşallah sübhanallah çok iyi vermişsin. İlk hafta ödem çok gidiyor tabi ne kadar çok veriliyor o kadar mutlu ediyor insanı, benim haftam dolunca kaç gitmis olacak acaba merakla bekliyorum. Senin gibi benimde ilk hafta aşağı yukarı bu rakamlar eksiliyor. Birlikte devam ettirelim başarırız Birlik olduktan sonra
saripapatyam_ Elfgrn inşallah sende güzel sonuçlar görürsün🥰 biz kadınız istersek her şeyi yapabiliriz💃 tek sıkıntımız irade🤣
gizememre [silindi] evet canım baya iyi çok şükür biraz huysuzluğu kaldı sadece iyi olsun da hiç sorun değil 🥰
alinmom Elfgrn Bize de böyle motivasyon lazım🥳 vermem gereken 8 kilo var 🥹o sıra da benim ortama girişim 😅
Elfgrn Gokturkmom oyyyy daha çok küçükmüş Maşallah Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin. Emzirme döneminde metabolizma daha hızlı çalışıyormuş Aslında o istikrarı gösterebilsek daha fazla kilo verebilirdik En azından ben emzirmeyi kesmeden önce verebilirdim
gizememre Elfgrn çok sinir bozucu ya 😂 neyse bende hevese geldim şimdi bak yarından itibaren paylaşmaya başlayalım öğünlerimiz dikkat ettiğimiz şeyler 😂 belki bir kaç kilo daha gider 🥹
alinmom Elfgrn her pazartesi başlayıp sonra aman bu dünyaya diyet yapmak için mi geldim diyip salıveriyorum kendimi. Karbonhidrat bataklığına düşüyorum 🫣😆
Gokturkmom Elfgrn BENİM BİRAZ YAVAŞLASIN MÜMKÜNSE.. BURADAN METABOLİZMAMA SESLENİYORUM YAVAAAŞLAA🤣🤣 Amin çocuklarımız sağlıkla güzellikle büyüsün insallah 💞😍
Elfgrn gizememre Başlayalım başlayalım ne kadar çok erken o kadar iyi, Havalar çok sıcak zaten Yani bu süreçte Aslında daha kolay veririz Çünkü vücut sürekli sıvı çekiyor soğuk şeyler istiyor. 1 2 1 2 öyle öyle gidecek diyorlar Hadi inşallah Bismillah diyelim
Elfgrn [silindi] Kedi düşkünü, bir köpek oluyor bir kedi oluyor Bütün gün evde Öyle geziyor🤣🤣🤣 4 ayak üzerine geliyor Bir de tam oluyor