Selam kızlar,
Ben bugün diyete başladım🤣
Belki bırakırsam falan buradan utanırım da utancımdan diyeti bırakmam devam ederim diye bu postu açıyorum.
Bundan önce 14 kilo vermiştim 45 gün gibi bir sürede bir aylık köye gittim ve bunun 10 kilosunu neredeyse geri aldım🤯 ve bugün diyete başlama kararı aldım ve hemen icraata geçirdim. Tamamen benim kafamdan kurduğum şekilde bir diyet bu, doktordan veya internetten görüp yaptığım diyet şekil değil. Artık yılların eskimiş diyet yapanı olarak aşağı yukarı Ne yapmam gerektiğimi zaten biliyorum.
Vermem gereken kaba bir hesapla 30 kilo var
Çooooook var 😱😭😭
Yemek yemeyi çok seviyorum ama kilo da vermem lazım Keşke zayıf olanlara kilo aktarımı yapılması için olan bir cihaz olsa da biz de bağışlasak kilolarımızı🤣🤣