polisanme kilo alımı iyiyse bence sıkıntı yapmayın bebeğim doğduğundan beri 5-10 dakikadan fazla emmiyor ama her şeyi iyi çok şükür. Sizin bebeğiniz gibi bazen bir kaç dakika emiyor sonra bırakıp ağlamaya başlıyor gazdan, gazını çıkarıyorum ama sizinki gibi bir daha almıyor memeyi. Bende zorlamıyorum acıkmasını bekliyorum