Vajinal doğum çok istedim ama olmadı suyum geldi bir gece hastanede sancı gelmesini bekledim suni sancıda vermediler sabah ilk gelen doktor sezeryana aldı beni iyi ki de almış daha fazla beklesem bebeğimi kaybedebilirdim
Benim düşüncem Hangi doğum olursa olsun önce sağlık