Birdunyabircennetannesiii 8 cm açıklığa kadar normal ılerledık, sonra bebeğimın kalp atışı durdu premature oluyor zaten 33 haftalıktı acil sezeryana alındım, evde sancım vardı doğum sancısıymış anlamadım akşam 8 den sabah 8e kadar sancı cektım. Son 2 saat epey zordu kas katı kestı benı çatı muaynesı zaten ayrı bı zorluktu en son açıl sezeryan dedıler amelıyathaneye hasta ınmıstı benım doktorum yapacaktı ameliyatı gerı çıkardılar benı ındırdıler en son ağrım var uyutun benı dıyordum uyudum uyandım bıttı. İlk gün ağrım olmadı 2. Gun akılsız kaynanam sütüm yok dıye saat başı süt kefır ayran getırdı öldum öldum dırıldım bende bılmıyordum resmen agrıdan duramadım.
- Bebegım sezeryan oldu planlı gerçekten gecırdıgım en kolay seydı bır kere ağrı kesıcı ıcmedım hastanede de ilk gün bır kere vuruldu bır daha vurulmadı. Acı esıgım yüksek ya ıkısını de yaparım ben