ezgiii12490 nutellaaaaa Benim gün içinde de oluyor bişey bastriiryor sanki beni esnemek istiyorum sizin nasil
sibelcik ezgiii12490 moralim düzgün olursa iyi stresli zamanlarda kötü zaten benim ankssiyetem de var ilaçla geciyordu şimdi kullanmak istemediğim için böyle sık sık yaşıyorum