nutellaa_ ne dendi size. ben ilk tıkanmamda ambulans çağırdı eşim. İlki çok kötüydü 3 dk dan fazla nefessiz kaldım ve hamileyim.
En son pes ettim ölücem dedim ve kendimi koltuğa bıraktım afedersiniz avuç için kadar neredeyse balgam çıktı. Ambulansa geldiğinde durumu anlatmaya çalıştım hala nefesim tam düzelmemişti. Bana yastığınızı yüksek tutup uyuyun dendi sadece. Sonra acile özele gittik eşimle talipli olduğum hastaneye orada durumu anlattım kan testi yaptılar kanınızda enfeksiyon var dediler serum verildi ve eve gönderildim. Başka bir şey denmedi yani sene de bir iki kere oluyordu 3 yıldır o da kışın bu yıl bu ay sadece 4 kere oldu yine hamileyim 30. Haftadayım gitmedim nereye randevu alıcam bilmiyorum zaten