ogretmenana 17 sinde ameliyat olacağız inşallah babamızı bekliyoruz eşimde Van da çalışıyor sınırda gelince inşallah cerrahi işlemle kesilecek. Süt konusunda dediğim annemizin yaptığını yapmaya başladım az da olsa sonuç almaya başladım inşallah daha fazlasını alırım 🙏🏽 birden fazla doktora gösterin mutlaka kendimde sağlık personeliyim maalesef doktorlar bıktığından mı başka şeyden mi bilmiyorum son zamanlarda ihmal haberlerini çok görüyorum İnşallah yoktur 🙏🏽 sizin aldığınız model verim sağlamış ne güzel ben makinaya süt gelmeyince o kadar çok strese girdim ki asla verdiğim parayı helal etmiyorum madem yapıyorsunuz bir şey ya tam yapın ya hiç yapmayın , buradan da okuyan arkadaşlar acura eller serbest modeli kullanışlı değil verim alamadım @ogretmenana annemizin kullandığı model verimli olan