babydulger meme reddi işine gelince dibine kadar yaşamış biriyim bunalıma girmiştim ama pes etmedim zorladım da hatta kızımı bazen. Doktorumuz kızmıştı çünkü kızım bir süre sonra kucağımda emme pozisyonuna alınca bile ağlıyordu. Sonra zorlamadan vazgeçtim ama teklif etmeye devam ettim. 2 ay falan sürdü reddi ama geçti. Geçici bişey yani pes etmemek lazım. Meme reddi olduğu için normal biberon kullanmadık asla doktorumuz da müsade etmedi. O ara tam işe başlayacaktım zaten. Kaşık biberon alın dedi, E bebekte var alabilirsin. Annem kızıma bakıyordu sağdığım sütü kaşık biberonla verdi hep asla normal biberon kullanmadık. Çok şükür kızım eskisi gibi emiyor. Bu süreçler geçici, sabır gerekiyor ve tavsiyeleri dikkate almak lazım