Bebeğinizin bir besine alerjisi olabilir o yüzdende pişik geçmiyor olabilir ve gün geçtikçe daha da artabilir böyle bir durumda hiç bir krem fayda etmez onun kremi ayrıdır ve o besini vermemeniz gerekiyor sizi emiyorsa eğer sizin yediğiniz bir şeye de alerji olabilir yada mantar da olmuş olabilir en iyisi doktora götürmek her kremi denemeyin deneye deneye daha da kötü olur en iyisi doktora gidene kadar karbonatlı su ile yıkamanız ve mümkünse açık bırakın hava alsın