endoplazmikretikulumiste 3247 birleyen sürmeyin ıslak mendil dahil altına yaptığında saf su işe sadece yıkayın güzelce kurulayın nemli kalmasın terlemesin altı hep açık kalsın hava alsın en iyi çözüm bu bence
girlmama 3247 bu hale gelene kadar fark etmediniz mi prima bez uni baby islak mendil bephantol ve dermo trosyd pizik kremi kullan
birerkekbirkizannesii 3247 doktora götürün çok kötü olmuş daha fazla ılerlemedennasıl canı yanıyordur yanı keşke u hale gelmeden önce müdahale etseydınıx. Kızımın poposu hafıf kızarır hemen mudahale ederım açık bırakırım yıkarım krem surerım
tazeannep 3247 ah benim yavrum nasıl acıyordur keşke şimdiye kadar acile vs başvursaydınız sağlık ocağına bari gitseydiniz bu artık yanık olmuş hayatımda böyle pişik görmedim lütfen artık doktora başvurun bakarken içim acıdı
3247 endoplazmikretikulumiste canım ıslak mendil hiç kullanmıyorum yıkıyorum da hiç böyle olmuyordu pişik oluyordu ama iki güne geçiyordu bu uzun sürdü
sedayusra25 Sağlık ocağına bir götürün bence çok kötü olmuş Travazol krem veriyorlar genelde geçmiş olsun
Aycicegim64 3247 beyaz kalıp sabun olur ya duru veya haci sakid marka onunla sabunla durula kurula azalir benim kizimda öle oluodu bazen emziriyorsan sekerli asitli seyler tüketme ek gida aliyorsa onada verme
endoplazmikretikulumiste 3247 hep açık kalsın asla nemli olmasın terlemesin elbetteki doktora da mutlaka götürün
2prensesimvarcanim 3247 eder sürün çok iyi geliyor travazol günde 3 kere sürün yavrum nasıl canı acıyordur kötü olmuş her bez alımında en az 5 dkka açık bırakın havalansin zibininin çıtçıtini kapatmayın sıkmasın bezi olabildiğince bol bağlayın
girlmama 3247 hayir kullanma alerjisi olabilir daha buyuk cocuklar ve yetiskinler icin travozal daha beter edeceksin her seyi sure sure cocuga dediklerimi kullan ve doktoruna mesaj at
Pinrrr 3247 cnm sur ben eczanede çalıştım sur sabunlu suyla yıka önce ılık Su ile durula kurusun kremi sur mesela uyutucsm ya bezi bağlama altına su geçirmez örtü ser onun üstünde uyusun popsu açık şekilde Allah’ın izniyle geçer açık bırak ama hava alması çok önemli
3247 girlmama farkına vardım nasıl varmam bi defa kakası sknı dahi bırakmıyorum bezını ama oldu krem de sürdüm ama geçmiyor
Aklimideliricem Hamazing birebir bence ben ileri pişikler için kullanıyorum ama bunu doktoru görse daha doğru sonuç alırsınız baya ilerlemiş
mervosss Bende penaten diye bir krem var öyle etkili birsey yanık kremi tarzı bir krem ki sabaha hiçbşrsey kalmıyor
yavrupotuncek 3247 canım bir doktora hemen göster çok kötü olmuş altında alerji gibi bir durum olabilir bu normal pişik değil çünkü doktora gidene kadar da bol bol havalandırın ve ıslak mendil kullanmayın su ile yıkayın
cansuayzabar 3247 bu pişik değil mantar olmuş büyük ihtimalle travazol krem kullanmanızı öneriyor doktorlar genelde ama bence mutlaka gösterin çok geçmiş olsun
asyabebek44 3247 kullandığınız bez veya kullandığınız deterjan birşey alerji yapmış olabilir, ben pişik kremi olarak oksizinc pomat kullanıyorum ama buna fayda eder mi hiç bilmiyorum, Allah şifa versin inşallah
Eylulzeynep8 3247 Havalar çok sıcak her bez acmada yarım saat havalandirin birde doktora götürün çok kötü olmuş
3247 Aycicegim64 emmiyor canım asitli içecekler de hiç içmiyor valla yarın sağlık ocağına gideceğim bakalım