betul97_ hayır kaplamıyor bi kabine göre kibar bi model bence gidin deneyin aklınızdaki modelleri sürün bende internetten falan bakıp işte sallıyorum joie falan alırım kesin diyordum gittim kütük gibi mesela eski arabamız baby 2 go muydu neydi mecburiyetten aldık o dönem civilden ondan bile kötü geldi yani sürüşü birazda beklenti meselesi bu sallıyorum bastondan kabine geçene hangi model derse hafif ve güzel gelir ama kabini de tecrübe etmek gerekiyor bir diğerine iyi diyebilmek için o yüzden gerçekten mağazalarda deneyin derim o zaman bazı mükemmel denen modellerin ne kadar vasat geldiğini anlarsınız eğer üst segment kabinleride denerseniz