betul97_ kesinlikle chicco imkan varsa goody ler biraz daha makul derseniz trolley me ben şuan trolley mi kullanıyorum 2. Ve nasipse son bebeğim olduğu için hem küçük hem sürüş çok rahat. Eğer ilk çocuk olsaydı goody lere yönelirdim kendi kapanabiliyor falan bi tık daha üst segment bende bir travel bir baston 2 kabin boy kullanmış biri olarak neden en başından almadım diye kafamı vurduğum bir model oldu ve ben mağaza mağaza gezip hepsini denedim ve 6 yaş bi çocuğum var zaten baya bir bebek arabası tecrübe ettim sağolsun 😂