huma216_ rana0234 evet hiç bir koku falan üretmez gönül rahatlığı ile kullanın yıllardır kullanırım ben
rana0234 huma216_ bende geçen yaz kullandım,ne kadar kokusuz denilse de ben koku alıyordum ve hiç faydası yoktu,bilemedim ki şimdi 🤔
cemreninannesi_ huma216_ teşekkür ederim bizde de var da oturduğumuz yer çok ağaçlı olduğu için önüne geçemiyoruz 😔
huma216_ cemreninannesi_ o zaman canım pencerelere bir sineklik falan taktırın bunuda kullanın her ihtimale karşı
huma216_ rana0234 yok canım ne kokusu yaa yıllardır kullanıyorum ben hangi marka aldınız Raid olcak atayım resmini
rana0234 huma216_ benim aldığım buna benzer fakat bu marka değil eminim,eczaneden eşim almıştı, boşalınca attım,o yüzden markasını hatırlamıyorum desem daha doğru olur canim
rana0234 huma216_ balkonda da etki eder mi acaba,bir de bunu deneyeyim,yemin ederim geceler haram oldu🤦🏻♀️
huma216_ rana0234 balkonda kullanmadım canım ama içeri de yat ama pencereleri ac ben pencere açık gonul rahatlığıyla yatıyorum benim tenim çok aşırı hassas çok şükür rahat yatiyorum
huma216_ rana0234 bakın kokusuz şekilde ve öldürdüğü böceğe bakın bu böcek beni çok kötü ediyordu ısırınca şişiyor vücudum önüne ufak bir ışık koydum prizin ışığa geliyorlar die sonuc🤣
Beyzaecrin96 fairytaleofthestars benim kizimda aynı hayvansal alerjimiz var. Çay ağacı balsami aldım onu sürüyorum kaşıntısı o falan azaltıp, sismeyi hemen durduruyor
huma216_ rana0234 ışığa geldikleri zaman o ilacın etkisinden ölüyorlar ben yıllardır kullanırım önce tableti kullandım sulu çıkınca sulu almıştım bunla devam ediyorum arkadaşımda aldı oda etkisini gördü
huma216_ rana0234 kendisinin ışığı var da az kalıyor hemde ben bebeğimi görmek için pilli lambader aldım hem bebeğimi görüyorum hemde o ışığa geliyorlar
huma216_ rana0234 ben eczaneden aldım canım ama şu Watsoons mi gratismi öyle yerlerde oluyor cihazıyla birlikte daha ucuz eczanede pahalı marketlerde falanda olur bakarsanız sorarsanız