fairytaleofthestars benim oğlum da çok şişiyor. Geçen sene mahvolduk diyebilirim, bu resimdekinden çok daha kötü şişiyordu hatta. Çocuk doktoru sivrisinek alerjisi olduğunu söyledi,ısırılıp şiştiğinde 2-3 gün gece uyumadan alerji şurubu yazdı vermem için. Birde prize takılan sivrisinek kovuculardan kullanıyorum mecburen odasının camını da açıyorum çünkü çocuğum mahvoluyor,şişiyor taş gibi oluyor kızarıyor kaşınıyor acıyor diye susmuyor.