guvengrkan naçizane tavsiyem ne kadar erken ayırırsanız o kadar iyi. İlk kızımda odasında beşiğinde bile yatırmadım ya nefes almıyorsa diye yatakta etrafını yastıklarla çevirerek kontrol ede ede öyle takıntı çünkü prematüre doğmuştu . 9 aylık olunca mosttessori yatak aldık odasına ama bilin bakalım ne oldu orda birlikte uyuduk hemde kızım şuan 4,5 yaşında ve 1 ay öncesine kadar. 1,5 yaştan sonra yavaş yavaş yatağından ayrılmaya çalıştım ama ne mümkün anne kokusu diye ağlar gelirdi ama bizim yatakta da yatmazdı ikimiz ve onun yatağı . Kreşe gitti gündüz uykusunu orda yaptı ama evden parfümümü sıktı battaniyeye ona sarılıp uyudu . 1,5 ay önce doğum yaptım ve şuan ben kardeşiyle ilgilendiğimden babası yatıyor onunla ve yine tek değil. O kadar yorucu ve can sıkıcı bir süreç ki . Şimdi ikinci kızım 5-6 aylık olunca ablasının odasında Montessori yatak daha aldık ona alıştıracağız direkt . Odaya da kamera. Lütfen duygusal yaklaşmayın anneler , bu konudan çekmiş biri olarak oda ayrımı güvenli bir şekilde ne kadar erken olursa o kadar iyi