Berraa_54 Birdunyabircennetannesiii beni de kene ısırdı ama yabruydu baya da küçüktü içerde değildi tutmuştu kolumu bırakmıyordu iğne ile diken çıkarır gibi çıkardım sinek ısırığı gibi kırmızı şişlik vardı inşallah sizdeki kene değildir bana kene gibi gelmedi yine de bir acile götürün
Birdunyabircennetannesiii Berraa_54 Bana da kene gibi gelmedi Yani bi bacağı ayağı görünür diye düşünüyorum ama korkuttu yani Kaşınıyor dedi oğlum öyle gördüm acaba sinek mi dedim dikkatlice bakınca ufacık iç kısımda siyahlık gördüm ama bayaaaa küçük yani
Pinrrr Birdunyabircennetannesiii al o siyahlugi bı dökün keneyse bile bırakmaz sana geçmez yani bı al veya yıka bı siyahlık gider
annekadin21 Birdunyabircennetannesiii oraya dokunca ağlıyor mu acı vardır illa kene olsa. Bide şişmesi gerekmez mi ? Böyle bulgular yok gbi
Pinrrr Birdunyabircennetannesiii cnm bu kene deilki kene bildiğin ufak bı bicek ve gözle görülür bişi bu sıyırmış biyerde hafif soyulmuş korkutma kendini