duygu_aslanalp simseklivekalpli bu kişi zaten bu cevapları duymak için yazıyor çok belli bence cevap bile vermeyin
simseklivekalpli duygu_aslanalp sabır selamet 😄 bazilari gerçekten löp löp et olsun çocuk hareket edemesin istiyor. Öyle bir mantık da olabilir
acemianne___ 3kedili2bebekli merhaba , sizin 1 yaş kontrolünde kaç kiloydu ? Aynı ay çocukları bizimde bir kaç aydır kilo durumu sabit 10 buçuk suan benimde
a_ne00444 ttf ayına göre normal ama doğum kilosuna göre değil doktor ne diyor Şu çocuğum 10 aylık 1 yaş diyenleri anlamıyorum ya bu çocuk Doğum kilosu her ay alması gereken var ve yürüyen emekleyen bebekle çok farklı
aslm1453 simseklivekalpli şuan oğlum 1 yaşında ve 9 kilo biran korkmadım değil sizin yazdığınızı görünce bi rahatlama geldi 😅
Duriskonunannesiii 3kedili2bebekli sizinkiler ikiz yine benim 17 aylık bebem 9,900 anca var bitmeyen bir ishal durumundan dolayı kilo hep aşağı çekiliyor 😬
3kedili2bebekli Duriskonunannesiii ay geçmiş olsun ne dertler var işte görüyorsunuz zayıfmis bebeği hanımefendinin 😂
simseklivekalpli Merimexx tuvalet eğitimi karikatüründe kadın s.ç yapıyordu ya bunları da mutfağa kilitleyip ye demek lazım 😂😂
Leno ttf ay az kilosu az olan arkadaşlar niye söylüyorsunuz ki belliki siz söyledikçe kendini tatmin ediyor, çocuğun kilosu ile kafayı yemiş birde takmıyorum diyor, takmıyorsan buraya niye yazıyorsun
Duriskonunannesiii 3kedili2bebekli teşekkür ederim,Allah razı olsun . Bizimkileri görse ne diyecek acaba bir de yerinde de durmuyor o kadar raporlu mama kullanıyoruz son 3 aydır kilo yerinde sabit 😂
balbyrk ttf gerçekten şöyle başlık açanları allaha havale ediyorum. Bacım Allah akıl fikir vermiş hadi onu da geçtim doktora gidiyosun o bir şey diyordur onu da mı anlamadım yarabbim yaratıyorsun takip et ya tövbe tövbe. Bu soruyu hangi aklı yerinde insan sorabilir neyi tatmin etmeye geldin? Tamam bebeğine en iyi kilo aldıran anne sensinnnnnnnnn
ttf balbyrk doktor kan ve idrar tahlili yaptırdı. Bidaha söylüyorum evet bu lafları bebeğim 3 kilo civarı doğsaydı hakkediyordum ama ben dopum kilosuna göre sordum amacım neden kendimi tatmin etmek olsun ne ismim var ne fotoğrafım kimseyle de tanışmıyoruz benim oğlumun kilosunu kaçınız kaç gün aklınızda tutacaksınız lütfen 😅😅
ttf balbyrk balbyrk şuan bebeğim 8 ay beş günlük ve 9300 yani bu kiloyla neye övüneyim Afedersin adam zaten beş kiloya yakın doğmuş azıcık aklınız olsa neyi sorduğumu anlarsınız bu postu attıktan sonra da 8900 e kadar düştü ne yapıyım erisin mi çocuk tabiki neler yapıcam diye sormak hakkım ne atarlı kadınlarsınız ya
MayaliHamur Ya açılan şu postların samimiyetsizliği gerçekten kimse kusura bakmasın da bir bitmediniz ya.. yok çocuğumun kilosu şu kadar sizce düşük mü ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Tamamen egonuzu tatmin etmek bebek yarıştırmak için açılmış bir post. Asla çocuğumun kilosuyla derdim olmadı asla kimseyle kıyaslamadım kimsenin çocuğunada laf etmedim edenede müdahil oldum yani bir salın sağlıklı olsunlarda az çok ne farkeder yani.. sizde gayet iyi biliyorsunuz iyi olduğunu laf kalabalığı yapıyorsunuz. He benim çocuğumun gayet iyi kıskandığım için yazmıyorum bunları ama bebeği erken doğan sağlık sorunu olan o kadar çok anne var ki onların ruh sağlığı için bu postları saçma buluyorum kim ne derse desin.
ttf MayaliHamur 4 aylık kayıtlarda 8400 olan bebek 8 aylık 9300 se annesi tabiki panik yapmakta haklıdır bu soruyu da normal bi şekilde sorabilir ama tabi en anlayışlı insanlar sizlersiniz