ttf Ya ben asla takılmıyorum zaten çok güzel bi kilosu var da yine size sorayım 4600 doğdu şuan 7 bükük aylık 9500 kilo sizce az mı almış ne yapsam yemiyor
ttf duygu_aslanalp merhaba gerçekten öyle bir amacım yok hem kilodan neden tatmin olur ki insan şuan 9300 e düştü ve 8 aylık doğum kilosuna göre az dedikleri için size sordum normal karşılayan bi ben miyim diyerekten
duruislife duygu_aslanalp aynı yorumu yapmaya gelmiştim. İnsanlar ne yaşıyor ya. Kızım 1 yaşında 8.250kg ve normal
Aselinannesi0655 simseklivekalpli ayyy😬 bizde aynı sinir oluyorum. İnsanları bi salsınlar ya. Bebekken kilo yaş aldıkça zayıfla dana gibi derler
duygu_aslanalp simseklivekalpli bu kişi zaten bu cevapları duymak için yazıyor çok belli bence cevap bile vermeyin
aslm1453 simseklivekalpli şuan oğlum 1 yaşında ve 9 kilo biran korkmadım değil sizin yazdığınızı görünce bi rahatlama geldi 😅
simseklivekalpli Aselinannesi0655 21 aylık oldu 10.5 kilo. Ve 3.5 aydır aynı kiloda. Gelin sarılalım 😄
Seyma2534 ttf benim kızım 22 aylık 9750 sizinki maşallah çok iyi hiç takılmayın konuşanlar boş konuşuyor
Aselinannesi0655 simseklivekalpli off ya siz de mi çok zayıfsınız . Yani sağlıklı olması önemli ama işte çok minik duruyor. Ve benim kızım 10 aylık yürüdü aşırı hareketli ek gıda da almıyo
simseklivekalpli Aselinannesi0655 ya iki kardeşi var onlar da zayıfti, şimdi normal ama hiç böyle olmamislardi. Hareketli evet ama yiyor da diğer ikisinden daha çok yiyor almıyor ben de buna takığım
12betul simseklivekalpli bağışıklığı güçlü ve her besinden güzel yiyorsa takılmayın . Obezite ile mücadele çok zor . Sağlıklı bebek metabolizması hızlı demek ki 🥰
Aselinannesi0655 simseklivekalpli metabolizması hızlı heralde yani ben yıldım vallahi ilk kızıö taşı yer kilosu normal bu ikinci de bi degişik yani takla atıyoruz 2 bebek kaşığıyla zor
12betul ttf ya ek gıda falan yemiyor mu bu çocuk . 7,5 aylık ve 9,5 kilo ne bu bakamamışsın resmen . Bence bi 20 kilo falan olması lazımdı ah ah senin ki de annelik mi 😏
ttf 12betul merhaba kesinlikle amacım kilo değil sağlıklı mı almış almamış mı ona takılıyorum 4600 Doğan bi çocuğu da bi bi buçuk yaşlarında 9 kilo bırakmak bana göre sağlıklı değil 2 buçuk veya üç kilo doğsaydı hadi neyse ve oplum ilk iki ay üç kilo zaten almıştı beş ayda iki kilo alması normal mi demek istedim tam gelişecek dönemleri sonuçta
acemianne___ 3kedili2bebekli merhaba , sizin 1 yaş kontrolünde kaç kiloydu ? Aynı ay çocukları bizimde bir kaç aydır kilo durumu sabit 10 buçuk suan benimde
Duriskonunannesiii 3kedili2bebekli sizinkiler ikiz yine benim 17 aylık bebem 9,900 anca var bitmeyen bir ishal durumundan dolayı kilo hep aşağı çekiliyor 😬
Elvinemine 13aylik 8.300kilo🤦🥲şakami yapiyosun canimasallah bebegin kilosu gayet iyi.brnimgi anneler kendisini yerleremi vursun😂yemseide zayif zaten amam istahi iyi ona ragmen kilo.almaynlardan beni kiz
rachelgreen_ ttf çok güzel bi kilosu var da yine size sorayım Aslında gayet de farkındasın sorulmayacak bir şey olduğunun.
ttf rachelgreen_ güzel kilosu evet fakat zaten kilolu doğdu anlatmak istediğim o 🥰 cidden yoruldum kendimi ifade etmekten yetkili biri bu postu silebilir mi rica ediyorum madem bu kadar rahatsızlık verdik tüm anlayışsız anneler buraya toplanmış gibi.
organikirmik ttf ttf kilosunu soruyorsan ciddiyim kim görse süzülmüş bu diyor dişlerimi sıkıyorum ttf içiyor 4. Buçuk aylık ama kilo alımı yavaş anlamıyorum bende 5 kere de içiyor ttf Benşm bebeğim 4 aylık 8,800 kilosu ama hiçbir şekilde göstermiyor boyu 67cm okadar uzun da değil neden göstermiyor anlamıyorum ttf Ya ben asla takılmıyorum Aynen asla takılmamışsınız bi de takılsanız çocuğa bal kaymak yedireceksiniz kilo alsın diye demek ki
zehra0508 ttf benim kizimda 2760 kg dogdu simdi 14 aylik 10kilo bence normal sizin cocugunuzun kilosu