kalbimegedekaldii osenses28 Meyve falan çok seçenekli oluyor onları değerlendirebilirsiniz, ağırlık ek gıda olmadığı için mama ya da anne sütüyle idare edebilirsiniz. Ek olarak havuz kullanmadık biz sadece denize soktuk. Havuz kalabalık olduğundan korktuk biraz
osenses28 balmelinam villa da havuz konusunda daha rahat olunabilir o zaman hijyen açısından biz dışında kimse girmeyeceği için 🤦🏼♀️
Mnli osenses28 eğer villada yemek temizlik size ait olacaksa otel tatili çünkü yemek temizlik bendeyse o zaten tatil olmuyor hele çocukla hiç olmuyor
bayas27 badesmommy yaa ne bileyim biz evde de pek öyle değiliz ataklar mataklar hep bi mızmız tatilde nasıl olur korkuyom sakin bi bebek olsa neyse de 🥹 peki ne almak gerekir böyle özellikle şunu yap veya mutlaka yanına al diye önereceğiniz bişey var mı? Deniz tatili ise sahilde ne kadar tuttunuz denise soktunuz mu vs vs 🥹
badesmommy bayas27 bolca müslin örtü bol zıbın msyo bez,güneş kremi , deniz için güneşlikli simit, 1 paket bez götürdüm bol bol da kıyafet çok kaka sızdırdı 💩 akşam serin olursa diye uzun kollu da al yanına. Denize soktum güneşte ve denizde çok tutmadım
beyzayaz32 Benim oğlumda 4 aylık bu ayın sonunda tatile gideceğiz. Biz villa tercih ettik çocukla oteldeki yemek saatlerine yetişmek zorunda değiliz. Uyurken odaya koyup rahatça havuzumuza girebileceğiz. Birde havuz sadece bize ait olacağından en azından rahatlıkla havuza sokabileceğiz doktorumuz sokabilirsiniz dedi. Deniz zaten çok yakın mesafemizde akşam üstü güneş batımına yakında güneşe maruz kalmadan istersek denize götüreceğiz. Otelin hengamesi ve kalabalığından uzak sakin bi tatil istedik çocukla. Birde zaten arkadaşlarımızla gidiyoruz 1 Yaşında bir bebek daha var herkes bir işin ucundan tutacak yemekleri ve kahvaltıyı hazırlama görevini çocuksuz olanların ve erkeklerin yapmasına karar verdik hep beraber. O yüzden umarım rahat bir tatil geçireceğiz. Sizinde öyle olur inşallah
gokcelifim badesmommy nasıl geçti acaba bizde gittiğimizde kızım 4 aylık olacak çok zor bi çocuk değil açıkçası ama tabii her bebek gibi düzeni bozulduğu zaman ister istemez zorluyor biraz bi de atak haftaları falan herkesin bahsettiği meşhur 4. Ay ayağına denk gelmekten de korkuyorum😂 eşim çok zor olur kafa dinliycez derken daha çok yoruluruz diyor ama psikolojik olarak tatile de çok ihtiyacım var. Nasıl geçti zor oldu mu tatil? Denize sokabildiniz mi? Güneşlikli simitlerden alıp akşamüstü bi 5-10 dk onunla beraber sokarım denize diye düşünüyorum zaten suyu da çok seviyor. Yanımıza başka neler almalıyız neye dikkat etmeliyiz
badesmommy gokcelifim merhaba öncelikle biz tam 4 aylıkken mısıra gittik. İnanın bana ek gıdaya geçmeden git rahat olur diyorlardı haklılarmıs emzir uyut altını al o kadar. Atak falan olmadı çünkü bebeğim açık havada misssler gibi uyudu hep uyudu sürekli uyudu diyebilirim 😀 Denize çok az soktum o zaman deniz soğuktu bence mayo bez alın bolca müslin örtü çok fazla zıbın alın özellikle çok 💩 yaptı bizimki 😀 1 paket bez aldım çok kıtafet giydirmedim zıbınla günü geçirdik akşamalrı giydirdim
badesmommy gokcelifim merhaba öncelikle biz tam 4 aylıkken mısıra gittik. İnanın bana ek gıdaya geçmeden git rahat olur diyorlardı haklılarmıs emzir uyut altını al o kadar. Atak falan olmadı çünkü bebeğim açık havada misssler gibi uyudu hep uyudu sürekli uyudu diyebilirim 😀 Denize çok az soktum o zaman deniz soğuktu bence mayo bez alın bolca müslin örtü çok fazla zıbın alın özellikle çok 💩 yaptı bizimki 😀 1 paket bez aldım çok kıtafet giydirmedim zıbınla günü geçirdik akşamalrı giydirdim