mlkdmrci merhabalar Ocak ayında bende doğum yaptım bebeğim 2300 doğdu 2100’e düştü. Sütüm de çok olmadı ilk zamanlar küveze alınmadı ama sürekli şeker kontrolü yaptılar ve mama başlandı. İlk zamanlar (3-4 ay boyunca) hem mama olayını hem de kilo olayını çok taktım ama toparlıyor bebek belirli bir süre sonra. Şuan 6 aylık olacağız. Hala anne sütü mama gidiyoruz. Kilo olarakta diğer bebeklere göre küçüğüz ama çok şükür sağlıksal hiçbir problemi yok. Tavsiyem her ne kadar sevmezsem de bu süreçte en azından sarılığı atlatana kadar mama ile desteklemen. Bir de sarılık stresi çekmek hoş olmuyor. Eve geçince de sütünü arttıracak aksiyonlar almak. Sürekli emzirmek ve sonrasında sağım yapmak gibi. Bu süreçte daha fazla soru sormak istersen burdayım :)