Bebeğim 3000 gr doğdu. Doğduktan üç gün sonra yetersiz beslenme, idrar yolu enfeksiyonu ve sarılıktan yoğun bakımda yattı. Yoğun bakımda kalmaya başladığı günün ertesinde 500 Gr kaybettiğini öğrendim. 5 gün kaldık hastaneden çıktığında 2970 gramdı. Sütüm yok denecek kadar azdı ve mama ile besleniyordu