metemom_ Ay benim kızım da öyleydi beşiği hiç mi hiç sevmedi 6 aydan 3 yaşına kadar da yer yatağında yatırdım
Altına kalın battaniye ve annemin ne gerek var dediğim yün yorganindan seriyordum döne döne uyuyordu
Hatta yeğenim bizde kalıyordu kanepenin birine ben yattım diğerine o ortaya da halı büyüklüğünde yatak yaptım kızıma gece yeğenim yenge asel yok dedi antreye gitmiş uykuda🤣