metemom_ hilaluyar74_ kız o kadar korktum ki gece koltuğun arkasına gitmiş uyumuş evde bebek arıyorum 😂
gizememre metemom_ o da olur hem yerde düşme ihtimali yok bizim tayin çıkınca ben de öyle bir oda yapmayı düşünüyorum bakalım
metemom_ UykuPerisi_ he aşkım yün döşeklerden var bizim ondan seriyorum altına hiç öyle bir şey yaşamadık yataktan daha rahat uyuyor diyebilirim
UykuPerisi_ metemom_ bizim de var ama onlardan ay bende mi öyle yapsam kısa doğru çünkü emekler bende öyle yaparım artık
12betul metemom_ Sanki bir an oyun çitleri var ya ondan alıp içerisinde uyutmak çözüm gibi geldi bana
Esra_Omer_Alp metemom_ hem beişiğimz var hemde park yatak ona rağmen yatmıyolar yere iki döşek atıyorum döne döne yatıyolar abi kardeş
metemom_ gizememre taşınınca 3+1 olsa hemen oda yapıp ayırırım diyordum ama mutfak küçük olduğu için kilere ihtiyacım var sanırım bir süre daha birlikte kalacağız