3 aylık iken bizdede bir hırıltılı nefes alıp verme oldu 5 gün ventolin kullandık sürekli burun temizliği yaptık geçti şuan 4 ay 13 günlük 1 haftadır yine hırıltısı var ama bu sefer ki çok farklı bronşit olmuş antibiyotik ventolin ve cortair kullandık 1 hafta bugün kontrolümüz var ama hırıltısı baya azaldı gibi bakalım ne diyecek