Kızlar pazartesi doktora gidicez ama göğsü dolmuş göğüsten gelen bi hırıltı var başta da vardı aslında ama doktor normal demişti ben göğsüne zeytin yağı sürdüm yumuşatıp rahatlattı bir tık daha azaltı ama göğsüne elimi koyunca dolu olduğunu anlıyorum böyle derin bi hırıltı sizde yaşadınız mı bebeğinizde