Pinkgold begmom oğlum 2 yaşında her grip olduğunda kullanıyorum doktorumuz yazmıştı gayet güzel bi ilaç neden bi ilaçı kötülerlerki gripal enfeksiyon içinde peditus kullandım sizin belki bebeğinize olmaya bilir yinede danışın
begmom Pinkgold hiç bilmiyorum herkes kendince tebrübesini yazıyor tabiki ama insan gerçekten huzursuz oluyor endişe ediyor şuan için bi sıkıntı yok kızımda ama bakalım ilerleyen saatlerde belli olur. Peditusu sorucam mutlaka teşekkür ederim
Sogukbaklava begmom kullanıyodum. 2 yaştan sonra ara ara verdim. Doktora sordum soğuk havaleye sebep olduğunu duymustum aile öyküsü varsa kullanmayın dedi bu grup ilaçları. Tetikliyomuş çünkü. Bi kereden bisey olmaz ama doktor vermiyorsa içinize sinmiyosa kullanmayın
dayes Sogukbaklava teşekkür ederim evet atakları kontrol altına almak için ilaç kullanılıyor. Tanı gerçekten bence yorucu bir süreç çünkü diğer her şeyi eleyerek tanı konulabiliyor öncelikli tanı ya da belirti diyeyim dirençli ve periyodik ateş. Sonrası da bir sürü tahlil tahlil tahlil… Romatoloji uzmanları tanı koyuyor genelde normal çocuk doktorları değil onlar sadece yönlendiriyor
Antalya0703 begmom ramazan bayramında grip olmuştu oğlum aciller dolu diye gitmek istemedim eczacımızla görüşüp önerdiği bu şurupu aldım bayram sonrası gidip aile hekiminde yazdırayım dedim aile hekimi korkuttu beni 4ysş öncesi verilirmi bilmem ne çok korktum pişman da oldum eczaneye gelince durumu anlattım eczacı abla olur mu öyle şey zaten sistemden kontrol ettim kaç yaş için uygun diye 2yaş sonrası uygun dedi eve geldim bi de ben açıp okudum kağıdı eczacı haklı 2yaş öncesi içemezmiş sadece bi kaç ay geçti tahlil için çocuk doktoruna gitmiştik ona da sordum içebilir dedi 15gün önce oğlum grip olunca hastaneye götürmedim 3gün şurup verdim serum fizyolojik ile de burun yıkama yaptım iyileşti çok şükür içiniz rahat olsun bi terslik yaşamadık oğlumun böbreği şiş olmasına rağmen zarar vermediyse bişey olmaz korkmayın yüksek ateş kusma döküntü yoksa oğlumu hastaneye götürmem ufak bişeyde zaten başka rahatsızlığından bıktı hastanelerden
Antalya0703 begmom ama yinede yan etki yazan bi durum olacakmı gözlemleyin 2yaşına tam olarak girmediği için allah ın izniyle bişey olmaz toparlamaya başlayıncada kesin ilacı kendi bağışıklığıda toparlar zaten geçmiş olsun
bittercikolata__ begmom 1 yaşından sonra kullanılan ilaç sıkıntı olmaz merak etme canım. Ben mesela büyük kızıma kullanırken ben grip olucaksam içerdim emzirdigim zamanlar başka bişey içemeyince bana bile çok fayda ederdi. Sadece uyku yapar bilginiz olsun
maygirl begmom yarım olcek vermeyeceksiniz normal olcrgi ne ise oyle vereceksiniz.Tam vermediginiz bsey etki etmez.en fazla 5 gun kullanablireiniz 5 gunden fazlqyı gttgm hic bi doktr tavsiye etmedi oyuzden belirttm.
Duyulurum begmom ben hastayken ama çok ateşi yokken kullanıyorum onu çünkü ateş düşürücülerle beraber kullanılmıyor. Kendi de yüksek ateşi düşürmüyor. Uyku yapan bir ilaç, olur olmadık uyuyakalmalar oluyor ama bu iyi bir şey dinlenip toparlanıyor.
begmom Çok teşekkür ederim yorumlarınız için bi sıkıntı yapmadı herhangi bi reaksiyon olmadı bugün doktoruyla tekrar konuşacağım🙏🏻
elifilyas2208 begmom yani ztn doktorlar genellikle yazar onu havale konusuna gelince Allah korusun tabi bazı çocukların bünye ilac kabul etmiyor gerçekten onu bilemeyiz. Allah yaşatmasın inşallah hiç bir anneye o durumu.
Deletedmom_875 Biz de daha önce kullandık, 2,5 yaşındayken ve 2 yaşındayken kullandık. Herhangi bir sorun yasamadik