Herkese merhaba kızım 22 aylık babası grip oldu sanırım ondan bulaştı hafif bi burun akıntısı hapşırık ara ara öksürük başladı. Yatmadan önce baktım biraz artıyor gibi doktorun önceden yazdığı İburamin zero şurup vardı hiç kullanmadık açmamıştık yarım ölçek verdim. Verdikten sonra da biraz bakayım dedim bir sürü şey yazılmış şurupla ilgili. Pişman oldum içirdiğime doktor yazmıştı sonuçta ama kullanıpta iyi yada kötü etkisini gören varsa yorum yapabilirse çok sevinirim🙏🏻