Beri_34 benn canım bekarken çok kötü bide vücudm hassas benim kaşındığı yerde iz kaldı kardeşimden bana bulaştı bizdende anne babama ve ailecek geçirdik ne kremler haplar kullandık doktor doktor gezdik ama tanıdık birisi eczacıya karışım yaptırmış babam duymuşta arkadaşından çıra gibi kokuyo üç gün sanırsam sabah akşam sürdük her yerimize ve yıkanmadık üç gün sonunda duş aldıkneski kıyafetler gitiydık atılacak çünkü lekesi çıkmıyodu ve kıyafetlerimizi ne kadar sürede bilmşyorum ama çöp poşetleri de ağızlarını sıkıca baglayarak hapsettik daha sonra en yüksek derecede makinada yıkadık krem dürdüğümüzde giydiğimiz kıyafetleride attık çok şükür geçti gitti ama çok zor kötü bir şey Rabbim kimseye göstermesin