Papatyack Elinizden geleni yapın, ama kendinizi sakın üzmeyin dediğim gibi ben çılgın gibi ağlıyordum sanki annelik yapamıyormuşum gibi hissediyordum emmeyince ama inanın şimdi kızıyorum kendime dönüp baktığımda :) Sonuçta hiç anne sütü alamayan bebeklerde var buna şükür diyeceğiz artık :)