Meme reddi meme reddii bıktımmm tükendim. Hiç bi şekilde emmiyo başta çok debelendim kaşık, şırınga , eds hepsini denedim yok biberon dışında hiç bişey almıyor 1 haftadır sagıyorum sütümde gitti iyice giden süt geri gelirmi bu bebe beni tekrar emermi bırakırsam vicdan azabı bırakmazsam bu beni bitirecek ne yapmalıyım nasıl etmeliyim unutturmamaya çakışıyorum sürekli teklif ediyorum ama yok mememi gördüğü an kafayı geriye atıyor kendini kasıyor napıcam kızlar yalvarırım bana bi şeyler söyleyin ya