kuzeymom28 farelikoyunkavalcisi Kuzularinanasi teşekkür ederim beyaz tenliyim. Kilolu biri değilim biraz göbeğim var ama diyetteyim veririm o zamana 🌸
kuzeymom28 Orenda_ fikirlere açığım 🌼 varsa güzel model fotoğraf ekler misiniz önü bol tercihim emzirme açısından 😀
karpuz_ kuzeymom28 bence başka bir şey tercih edin abartı olmasa bile sade şık daha güzel model bulabilirsiniz şimdi sizde ister istemez göz önünde olacaksınız çünkü gelin olarak güzel bişey giyin 🥰
kuzeymom28 tospikannesi_ bel kısmında hafif bol durması için drape mi denir öyle yapmışlar o yüzden öyle ama elbise gelince güncelledim yorumumu 🤗
Tekbenimsucumguzelolmakdemi kuzeymom28 bana göre sade. Renginide hiç beğenmedim malesef. Daha şık, havalı birşeyler bakabilirsiniz. Ben gösterişli şeyleri severim belkide o yüzden beğenemedim. Benim fikrim bu yönde😊
kuzeymom28 karpuz_ teşekkür ederim🌸 geldiğinde kumaşı duruşu kötü olursa değişim yapacağım ama bakalım 🙏🏻
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan kuzeymom28 Bundan al şiddetle tavsiye ediyorum hafızalara kazınırsın kimse unutmaz o güzelliği
kuzeymom28 suhedaaaaa modeli öyle 😐🤗 gelince kötüyse değişim yapacağım. Geneli olumsuz oldu yorumların 🙏🏻
mamacitaa_ kuzeymom28 foto yüklemeye çok üşeniyorum shdjkf elbise bi değişik geldi ısınamadım üstündeki şeyler kötü duruyor aslında. ama siz isteseniz giyinin elbette 🧡