Deletedmom192 kuzeymom28 guzelde dıyemem cırkınde ama bel kısmı arkadan ıgnelenmıs foto crkımı ıcın bellı. Sızde bpyle olmaz
kuzeymom28 oylesinebiri__ beyaz tenliyim ama renk konusunda kararsız kalmıştım açık pembe ile sonra bu renge karar verdim 🌼🙏🏻🤗 teşekkür ederim
Ogulluana kuzeymom28 rengi çok güzel elbisenin modeli de güzel ama üstünde ki çiçek gibi şeyler yakışmamış
kuzeymom28 farelikoyunkavalcisi bilerek göğüs kısmını böyle tercih ettim. Bebeğim var emziriyorum kolay bişi olmasını istedim.
kuzeymom28 farelikoyunkavalcisi Kuzularinanasi teşekkür ederim beyaz tenliyim. Kilolu biri değilim biraz göbeğim var ama diyetteyim veririm o zamana 🌸
Kuzularinanasi kuzeymom28 malesef rengibde modeli de cok kötü.esmerseniz gercekten koyu tende belkiii ama belki guzel durabilir ama cidden kumasindan dolayi da selülit ve kilo olmamasi gereken birinin giymesi gerek .buna da dikkat edin derim.ama bnce baska bakin
kuzeymom28 Orenda_ fikirlere açığım 🌼 varsa güzel model fotoğraf ekler misiniz önü bol tercihim emzirme açısından 😀
tospikannesi_ kuzeymom28 aslında hoş ama mankende mi güzel durmamış anlamadım bir garip duruyor elbise
kuzeymom28 tospikannesi_ bel kısmında hafif bol durması için drape mi denir öyle yapmışlar o yüzden öyle ama elbise gelince güncelledim yorumumu 🤗
subrk kuzeymom28 Bel kısmı buruşuk gibi duruyor.Bu kadar zayıf iseniz belki sizde daha iyi durabilir. Ama saten kumaş hatları çok belli eder.Ve çabuk kırışır. Yine de siz bilirsiniz