basemode 4,5 aylık benim oğlum da. Sanki gözümüzün içine bakıyor bişeyler verin diye. 3,5 kg doğdu şu an 8kg. Ben veriyorum kaşığın ucuyla. Mesela yoğurt, ayran karpuzun suyu, kayısının içi, şeftali vs . Doktora da götürmedim henüz ek gıda için. Ama istiyor yani. Ağzında yoğurt bitince ağlıyor mesela. Komşumun da çocuğu 5 aylık o hepten başladı ek gıdaya