Kızlar merhaba. Beş aylık bir kızım var, anne sütüyle besleniyor. 3,5 kg doğdu şu an 7100. Basın dik tutabiliyor, destekle oturuyor. Özellikle bir haftadır yedigimiz içtiğimizi gözünün önünde yaparsak o da ulaşmak için çabalıyor. Çayı karıştırıp kaşığı ağzıma götürürken kendi ağzını açıyor böyle gelsin istiyor, yemek yerken masanın üstüne bakmak istiyor, ulaşıp yemeklerin tadına bakmak istiyor. Doktor kontrolüne daha gitmedim ama başlasam mı acaba? Çünkü çok hevesli hevesini kırmak istemiyorum vermeyince üzülüyorum, parmagimin ucuyla ağzınadeğdirdiğimde çok mutlu oluyor