Bizimde vardı o kadar üzülüyordum ki bebeğimi öyle gördükçe hergün buradaki postlara bakıyordum nasıl geçecek bu diye . Testler yapıldıysa ve düşüş varsa doktor başka bir şey görmediyse testlerde anne sütü sarılığıdır . Bizimde 2.aydan sonra bi anda azalmaya başladı geçti. Hiç mama vermedim bol bol emzirdim