Merhaba, benim bebeğimin sarılığı 4-5 ay sürmüştü. Çok iyi beslenen, ayda 800-1000 Gr alan bir bebekti hatta. Bebeğinizin ast, alt ve afp değerlerine baktırın isterseniz. Bizim bu değerler yüksekti. Safra kesesi yolu tıkalı dendi, safranın düzgün çalışmaması bu karaciğer değerlerini yükseltiyor. 3 ay boyunca ursomed diye bir ilaç kullandık. Şuan 11 aylık ve gayet normal her şeyi.