Ruzgarguluu yaaa çok teşekkür ederim içim rahatladı biraz
Ruzgarguluu evet benim de çok kaşınıyor ve yara oluyor Afyon soğuğuna alışamadım
K2C2 bende Eskişehirdeyim soguk oluyo her kış yaşarım aynı sorunu