Ruzgarguluu K2C2 benimde aynı böyle kışın çok kaşınır yara olur onların izleri yazın beyaz oluyo takmayın vitiligo degil
K2C2 Bu beyaz görünennyerler kışın hep çatladı soğuktan malum afyon soğuğu. O yüzden mü beyaz yoksa Vitiligo olabilir mi sizce
5manolya1 Vitiligo olunca daha beyaz oluyor . Normal tenin daha koyu görünüyor.Vitiligo değil zaten sizin elinizde bişey de göremedim
K2C2 simseklivekalpli evet kışın o eklem yerlerm çok kötü egzama var kadı çatladı o yüzden olabilir mi acaba
Elif337798 Bel çevrenize bakım sıkışan yerler daha çabuk beyazlıyor abim de var ordan biliyorum yada çorap giyiyorsanız oraya