Kartanesi26_ bir hafta bekledim geç kaldım doktor antibiyotik verdi fayda etmedi bende ameliyat oldum şu an hala tam olarak iyileşmiş değilim mastit geçti ama operasyondaki açık yaram kaldı onu iyileştirmeye çalışıyorum diğer göğsüm ise doktorum sütü tamamen kesmemi söyledi yoksa o tarafında aynı şekilde meyilli olduğunu söyledi şimdi ben de sütü bırakmaya çalışıyorum, apse boşaltıldı ve enfeksiyon vardı 6 gün hastanede tedavi gördüm doktor beni çıkartmadı eve göndermedi sonrasında ise 5 gün damardan antibiyotik devam ettim