cg9699 Bebeğim 21 aylık. İlk 5 ay neler çektiğimi bir ben bir Allah bilir. Kabus gibiydi. Hiç susmaz saatlerce çığlık çığlığa ağlar ve hiç uyumazdı. Ağlamaktan kendimi tokatlayıp saç yolmaktan mahvolmuştum. Eşime git bunu ver ben bakmak istemiyorum başkaları büyütsün dediğimi hatırlıyorum. Eşim de işi gereği yurtdışındaydı. Ben tektim. Babaannem kayınvalidem sağ olsun iki ay yardım ettiler ona rağmen asla uyuyup dinlenemedim. O annelik duygusunu 1 yaşına doğru hissetmeye başladım. Şöyle içime sokup anneeemmmm diyecek bir bağım sevgim yoktu. Doğum sonrası depresyonu çok şiddetli yaşadım maalesef. Ama şu an aşk yaşıyorum. Zamanla çok güzelleşiyor. Ha tabii hala zor ama vakit geçirmek daha keyifli. O ağlamalardan huy kaldı hala çığlık atarak ağlıyor. Bu zamanlar geçecek ve miniğinizle keyifli vakit geçireceksiniz. 💕