cg9699 Sütüm yok mama veriyorum emzirmediğim için aramızda bağ oluşmuyor olabilir mi?
hayır tabi ki öncelikle.güvenli bağlanmanın bin yolu var. hissettikleriniz normal şeyler, düzen oturana kadar anneliğin tatlı yanlarını görmek çok zor. başkası aldığında kıskanmanız bile sizin onu ne kadar benimsediğinizi gösterir. muhtemelen ağladıkça kendinize yüklenip başarısızlık hissi yüzünden uzak hissediyor olabilirsiniz. bebekler anne kucağında sakinleşir ama her zaman istekleri bu değildir ki, belki başka bi uyaran var. onu çözmezseniz tabi ki ağlamaya devam eder 🫂