gokcen_ duygu124 Benimki de 2 ağustosta bir yaşında olacak.Ama evde yapacağım anneanne,babaanne,dede,hala,teyzeleri olacak. Konseptimiz de bu.Tabi bir de masa süsleyeceğim .Bende beyaz elbise giyeceğim ☺️Kutlayınca güncellerm
duygu124 gokcen_ kıyafetinizde çok güzelmiş ☺️ bende balon konseptini internetten almayı düşünüyorum bakmıştım daha önce birde isimli pankart oluyor ya ondan belki yaptırırım büyük ihtimal bende aile ve bi kaç yakın arkadaşımla kutlayacağım sizin belli en azından ne elbise ne nerde nasıl kutlayacağım ne konsept hiç bisey yok aklımda 🥲 muhtemelen parkta yapıcam bende
duygu124 girlmama bende sizinle aynı fikirdeyim şimdilik kızıma anı kalsın diye küçük biseyler yapıcam ilerde istediği sekil düşünürüz hem arkadaşları falan olur neyin ne olduğunun farkında olur 😊
Gzdzeynep duygu124 bu sene biz kızların 6. Ve 1. Yaş gününü tek partiyle kutladık. Büyük kızımın arkadaşları onların aileleri bir de benim annem babam ve kayınvalidem vardı. 10 çocuk vardı parkta kutladık bluey konsepti istedi büyük kızım. Palyaço geldi iki saat çocukları oynattı çok güzel oldu. Eğer kalabalık ve 4-5-6 yaş grubu çocukların da geleceği bir parti olacaksa palyaço mutlaka ayarlayın çocuklar çok eğleniyor anne babalar da rahat oturuyor.
duygu124 Gzdzeynep çokta kalabalık degil aslında çocuk sayısı palyaço gelecek kadar karşılamaz o yüzden sadece küçük bi kutlama havasında geçer bizimkisi yinede teşekkür ediyorum fikriniz için 😇
duygu124 Mrskoc yani hepsinin geleceğini varsayarsak öyle 🙃 o da mümkün degil bence 🙃 çok teşekkür ediyorum 🥰