duygu124 ben kesinlikle ailemizle kendi aramızda yapacağım, iki de çok çok yakın olduğum arkadaşımı çağıracağım. Minik bir organizasyon ve sevdiklerimizle güzel geçen güzel anilar kalan bir gün olarak düşünüp hayal ettim. Kendisi dogum günü bilip büyük kutlama isteyecek yasa gelene kadar da bu şekilde düşünüyorum 😊