yagizatlas bizimki de 11 gün yapmamıştı en son dayanamadık çocuk ağlamasın zorlanmasın diye fitil verdi doktorumuz. Gliserin zaten içeri girer girmez hemen çıkartıyor geri kaka ile birlikte. Ama 4 gün normal diye biliyorum doktor bize anne sütü alan bebeklerde kilo alımı fa iyiyse 10 güne kadar normal demişti. Ama çok ağlıyor, huzursuz ve kilo kaybı da varsa kabızdır demişti. Zeytinyağı ve çörekotu yağından da bir karışım verdiler, günde biraz içiriyorum. İçirdiğimden beri haftada 1 en azından yapmaya başladı. Bir de kulak pamuğuna zeytinyağı sürüp makat bökgesine hafif baskı ile uyarı yapın demişti doktor belki yapar kakasını