Valla saçma gelebilir belki çoğunuza ama benim bebeğimde 2 aylık olacak 2 gün sonra 3 güne yakın kaka yapamadı zeytinyağla denedim poposuna sütüme kattım masajlar vs hiçbiri işe yaramadı eskilerin usulü ile poposuna böyle minicik olacak şekilde katı el sabunu kaçırdım suyla ıslattım kayganlaştırdım ama minicik yani parmağımda zor tutuyordum kaka yapması 50 an falan sürdü zaten o sabunda kakayla beraber çıkıyor yani bir nevi fitil gibi düşünebiliriz tabi yine size kararınız yapıp yapmamak ama çocuğumu çok rahatlatmıştı