beribul
Sağlıklı çok şükür 38. Haftada doğdu sezeyanım 3,5 saat sürdü doğumda kanama durmadı ama benim hamileyken hiç kanamam olmadı sorunum hamilelik ilerledikçe ciddi oranda kansızlık oluştu aylarca sabah akşam kan ilacı kullandım işe yaramadı iki kere damardan ferinject aldım hem doğumda hem doğumdan sonra beyaz ve normal kan taktılar hala kan ilaçları kullanıyorum kan değerlerim düzelmiyor 1-2 ay daha düzelmezse yine ferinject yapacaklar . . kuzenimde de plasenta düşüktü ve hamileliği boyunca hep kanaması vardı hastanede yattığı zamanlar bile oldu onun bebeği şuan 5 aylık çok şükür ikiside sağlıklı . . Sizde doğuma kadar hiç bişi yapmayın kendinizi zorlamayın olabildiğince yatıp dinlenin en önemlisi stres yapmamaya çalışın inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🤲🤲