22+3 günlük hamileyim tahlillerimi devlette yaptırıp özeldeki doktoruma götürüyorum dün detaylı ultrasonum vardı doktor plasentanın aşşağıda olduğunu sağ tarafta damarlanma yaptığını söyledi ama yukarı çıkma ihtimali olabileceği için 1 ay sonra tekrar gelmem için yeniden randevu oluşturdu kendi doktoruna sor her doktor bu riski almaz takibini yaparım derse kontrollerini orda yaptırırsın yapmam derse 1 ay sonra burda takip edelim dedi bu 2. hamileliğim başına hiç böyle bir durum gelen oldu mu dikkat etmem gereken bişi var mı bilgisi olan cevap verirse çok sevinirim