nurzeyd06 benimde bebeğim 8 günlük cuma günü gittiğimde cihazda 15 çıktı kan değeri 16 o yüzden doktor yatış yatmadı her emzirmeden sonra 30 ml mama verdim, hatta arada süt kanallarımda açılsın diye kendi sütümü sağıp onu da verdim. Bugün kontrole gittiğimizde sarılığı düşmüştü çok şükür