kendihalindeanne merhaba, benim bebeğim şuan 5 ay 6 günlük. Doğduğundan beri alerjisi varmış biz de 3.5 aylıkken farkettik. İlk başlarda sürekli ağlardı çok gazlıydı hırıltısı vardı pişik ılmuştu 1 ay geçmedi çok gürültülü kaka yapardı çoğu belirti vardı yani. Doktorlar çözemedi idrsr yolu enfeksiyonu var diye 40 ı cıkmadan hastanede yattı orda damardan antibiyotik vermeye başladılar antibiyotik verilirken çocuğum öksürmeye başladı süt kaçmış dediler ikinci gün cocugum mosmor oldu oksijeni düştü allahım korudu öldü sandık yoğun bakımda yattı 4 gün. Yine süt kaçmış ciğerlerde bronşite çevirmii dediler. İnandık antibiyotik tedavisi devam etti ve bu süreçte de yine arada tıkandı cocugum. Sonra hastaneden cıktık bi süre sirekli ne içse kustu reflü dediler yine aynı hastane. Bi süre reflü maması kullandık sonra normal mamaya geçtik o arada bağırsakları hep tuhaftı yine. Hızursuzdu vs. En son kabız oldu, kabız için duphalac surup verdi doktor meğer içinde süt içeren bir şey varmış. Vücudu kızardı. Sonra birinin tavsiye ettiği bir çocuk doktoruna götürdüm ama alerji konusunda tecrübeli. Bu cocuk alerjik dedi ve o hastanedeki basınıza gelen olay da muhtemelen alerjik reaksiyon geçirmiş dedi. (Kan değerlerine baktı oradaki bir değer yükselmiş biz bilmiyorduk o zamanlar o alerjik reaksiyony gösterrmiş) herneyse ben diyete basladım mamaları da denedik sizin gibi hiçbiri yaramadı cıglık cıglıga aglıyordu onları içtiğinde de. Doktor 4. Ayda ek gıdaya basladı. Suan bazı sebzeler meyveler ve yulaflı kaşık mama yiyor. Kandan bakıldı inek sütüne alerjisi cıktı. Bu arada ek gıda ile şuan gayet iyi. Bende diyet yapıyorum benide emiyor sütüm az az emiyor ama malesef yapacak bir şey yok. Ek gıdayı arttırarak gideceğiz. Biraz uzun oldu ama böyle görünce basımdan geçenlere benzettim. Siz de dikkatli olun her antibiyotiği kullanmayın cok gerekmedikce. Bu arada istanbulda yasıyorun doktorum da istanbulda online randevu ile görüşebiliyorsunuz isterseniz ismini verebilirim